MANİSA / KIRKAĞAÇ - Kırkağaç Anadolu İmam Hatip Lisesi

Haberler

Eyl

Okul Rehber Öğretmenimiz tarafından okula uyum programı çerçevesinde okulumuza yeni başlayan öğrencilerimize tanıtım yapıldı.

2017-2018 Eğitim Öğretim Yılı Açılış Töreni okulumuzda düzenlenen bir programla yapıldı. Okulumuza yeni tüm öğrenci ve öğretmenlerimize hoşgeldiniz dileklerimizi iletiyoruz.

Tem

Hayırsever Nusret DEREKÖYLÜ tarafından yaptırılan uygulama cami inşaatımız son hızla devam etmektedir. Hayırseverimize uygulama cami projesindeki desteklerinden ötürü sonsuz teşekkürlerimizi sunuyoruz.

2016-2017 Eğitim-Öğretim Yılı Sene sonu programımızda dereceye giren öğrencilerimize belgeleri törenle teslim edildi. Tüm öğretmen ve öğrencilerimize iyi tatiller diliyoruz.

Haz

Okul Tanıtım Faaliyetleri kapsamında düzenlenen İmam Hatip Ortaokulu velilerimizle iftar yemeğinde buluştuk. İftar programında sonra velilerimizle konuşup, okulumuz ile ilgili bilgiler verdik.

May

İlçemizde bulunan 8.sınıf öğrencilerimize yönelik okul tanıtım faaliyetlerimiz kapsamında okul idareci ve öğretmenlerimizle birlikte okullara gittik ve tanıtımlarımızı gerçekleştirdik. Çok güzel dönütler aldığımız tüm öğrencilerimizi okulumuza bekleriz.

Okulumuzda pansiyon öğrencilerimize yönelik Kırkağaç Halk Eğitim Merkezi işbirliğiyle açılan Bilgisayar Kullanımı Kursu başarıyla tamamlanmış olup, kursta başarılı olan öğrencilerimize sertifikaları teslim edilmiştir.

Okulumuzda Gezi Kulubü tarafından düzenlenen Bursa Gezisinde öğrencilerimiz öncelikle Ulucami, ardından Türbeleri ziyaret ettikten sonra Uludağ Milli Parkına gittiler. Uludağın zirvesinde çaylarını yudumlayan öğrencilerimiz daha sonra hayvanat bahçesine ve botanik parka giderek geziyi sonlandırdılar.

May

Okulumuzda Rehber Öğretmenimiz tarafından öğrencilerimize yönelik olarak Ergenlik Döneminde Gelişim Özellikleri ve Problemleri konulu seminer verildi. Seminer sonunda soru-cevap bölümü büyük ilgi gördü.

Nis

Evin Okula Yakınlaşması ve Değişen Anne Baba Rolleri kapsamında okulumuza gelen velilerimize yönelik seçilen konularla ilgili seminer düzenlenmiştir.

19 Mayıs Atatürkü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı münasabetiyle ilçemizde düzenlenen liseler arası futbol turnuvasında okulumuzu temsil eden öğrencilerimize başarılar diliyoruz.

Kırkağaç Belediye Kültür Merkezinde düzenlediğimiz programımızda ilahiler okundu, şiirler seslendirildi, tiyatro ve semazen gösterileri yapıldı. Büyük bir beğeni ile izlenen programımızda emeği geçen tüm öğretmen ve öğrencilerimize, eski mezunlarımıza teşekkür ediyoruz.

Nis

Okulumuzda sınıf rehber öğretmenlerimizin düzenlemiş olduğu ev ve hasta ziyaretleri velilerimiz tarafından memnuniyetle karşılandı. İlerliyen zamanlarda ziyaretlerimizi daha da sıklaştıracağız.

İmam Hatip Ortaokulu öğrencileri ile birlikte düzenlediğimiz namaz programımızda bu hafta Merkez Karaosmanoğlu Camiindeydik. Yatsı namazında bize eşlik eden İlçe Milli Eğitim Müdürümüz Adem Yalçınkaya´ya teşekkür ediyoruz.

Okulumuzdan Arapça Etkinlikleri İl Yarışmasında Metin Canlandırma ve Şiir Okuma kategorilerinde bizleri başarıyla temsil eden öğrencilerimizi tebrik ediyor, başarılarının devamını diliyoruz.